All You Need
In One Single
Theme.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Search here:

Política de Cookies

Home > Política de Cookies

Consonte ó previsto no artigo 22.2 da Lei 34/2002, de 11 de xullo, de Servizos da Sociedade da Información e do Comercio Electrónico, infórmase ó usuario que acceda a calquera das páxinas web accesibles baixo o dominio http://www.premios.clustercomunicacion.gal/ (“O Sitio Web”) de que dito sitio web emprega “cookies” para xerar datos estadísticos anónimos que permitan o editor/titular do sitio web coñecer como interactúan cá web os seus visitantes, medindo audiencias e tráfico de usuarios, primordialmente.

Identidade do editor/titular do Sitio Web:

‘CLÚSTER DO PRODUTO GRÁFICO E DO LIBRO GALEGO’ (‘CLÚSTER DE COMUNICACIÓN GRÁFICA’)

N.I.F. G-70.115.282

Rúa/ Lope Gómez de Marzoa, S/N (local 13)

15.705, A Coruña (A Coruña)

Datos de inscrición: Practicada o 13.07.2016 (nº. 2016-20541-1) no Rexistro Central de Asociacións da Xunta de Galicia.

 

Có propósito de que coñeza qué é unha “cookie”, cales emprega o Sitio Web e, se Vd. o desexa, como elimina-las que chegue a aceptar nun futuro, siga lendo, por favor:

¿Qué é unha “cookie”?

Unha “cookie” é un ficheiro que se descarga no dispositivo do usuario (ordenador/smartphone/tablet) ó acceder a determinadas páxinas web. As “cookies” permiten ó sitio Web almacenar e recuperar información sobre o usuario, como pode se-lo número de visitas recibidas ou os hábitos de navegación de aquel e, segundo a información que conteñan e a forma en que empregue o seu equipo, poder axudar a identificar ó usuario (anónimo).

Existen distintos tipos de “cookies”, dependendo da súa permanencia no seu dispositivo (“de sesión” o “permanentes”), da súa procedencia (“propias ou de primeira parte” ou de “terceiros o terceira parte”), da súa finalidade (“técnicas”, “de publicidade comportamental”, “analíticas”, “de personalización”, etc).

Para facilitar a súa comprensión, seguidamente definimos os precitados conceptos:

– “Cookies” propias: son as que se envían ó dispositivo do usuario dende un equipo ou dominio xestionado polo propio editor e dende o que se presta o servicio solicitado polo usuario.

– “Cookies” de terceiros: son as que se envían ó dispositivo do usuario dende un equipo ou dominio que non é xestionado polo editor, senón por outra entidade que trata os datos obtidos a través das “cookies”.

– “Cookies” persistentes: son un tipo de “cookies” polas que os datos seguen sendo almacenados no terminal do usuario e poden ser recuperados e tratados durante un período definido polo responsable da “cookie”, o que abranguerá dende uns minutos a varios anos.

– “Cookies” técnicas: son as que permiten ó usuario a navegación a través dunha páxina web, plataforma ou aplicación e a utilización das diferentes opcións ou servizos que nela existan como, por exemplo, controlar o tráfico e a comunicación de datos, identifica-la sesión, acceder a partes de acceso restrinxido, recordar os elementos que integran un pedido, executar un proceso de compra dun pedido, practica-la solicitude de inscrición ou participación nun evento, utilizar elementos de seguridade durante a navegación, almacenar contidos para a difusión de vídeos ou son, e incluso compartir contidos a través de redes sociais.

– “Cookies” de análise: son as que permiten ó responsable das mesma o seguimento e a análise do comportamento dos usuarios dos sitios web ós que están vinculadas. A información recollida mediante este tipo de “cookies” emprégase na medición da actividade dos sitios web, aplicacións ou plataformas, e para a elaboración de perfís de navegación dos usuarios de ditos sitios, aplicacións e plataformas, có fin de introducir melloras en función da análise dos datos de uso que fan os usuarios do servicio.

– “Cookies” de personalización: Este tipo de “cookies” permiten ó usuario acceder ó servicio con algunhas características de carácter xeral, predefinidas en función dunha serie de criterios no terminal del usuario, como por exemplo o idioma, o tipo de navegador ou a configuración rexional dende a que se accede al servicio, etc.

– “Cookies” publicitarias: Son as que permiten a xestión, da forma máis eficaz posible, dos espazos publicitarios que, no seu caso, o editor incluíse nunha páxina web, aplicación ou plataforma dende a que presta o servizo solicitado en base a criterios como o contido editado ou a frecuencia na que se amosan os anuncios