Un xurado de excelencia
O xurado da oitava edición dos Premios Paraugas será o encargado de avaliar o traballo creativo, os proxectos editoriais, os deseños e as pezas publicitarias e de márketing que compiten nas seis categorías que conforman o certame. Así, este grupo de profesionais conta con unha traxectoria laboral de sonada reputación no eido do márketing e da comunicación e estará presidido por Jon Lavín, un gran refente do sector que traballou como creativo en axencia destacadas do país por máis de 20 anos.
Categoría de Comunicación
- María Sande, xefa do departamento de Comunicación de Coca Cola European Partners.
- Fuencisla Cid, directora rexional de Comunicación, Relacións Institucionais, Márketing e Sostibilidade de El Corte Inglés Galicia e Asturias.
- Pedro Linares, xerente en Villafañe & Asociados Consultores.
- Patricia Sánchez, xefa do Sector Políticas e Comunicación da Axencia Europea de Control da Pesca.
Categoría Impresión
- Nuria Casal, profesora Artes Gráficas Colexio Hogar de Vigo.
- José Carlos Santos, director creativo e de produción en edicións Bolanda.
- Ricardo Fernández, profesor de Artes Gráficas.
- Alberto Carballido, deseñador gráfico en Novagarda.
Categoría Deseño
- Conchi Mayo, fundadora e directora de Dardo e presidenta da Fundación DIDAC.
- Alberto Rodríguez, deseñador gráfico. Fundación USC – Servizo de Edición e Impresión Dixital.
- Carmen Bouza, especialista en deseño de produtos dixitais en Accenture Song.
Categoría Creatividade
- Jon Lavin, director creativo e fundador de Madrid Content School.
- Carlos Fernández, director de Corre Lola Corre.
- Miguel Rego, socio fundador de LAPERA.
- Farruca Maristany, fundadora de Occidente Comunicación.
- Marcos Mosquera, socio fundador de Mosk Studio.
Categoría Márketing
- Teresa Fernández, adxunta á dirección e responsable de márketing e comunicación de Grupo Castrosua.
- María Díaz, responsable de márketing de Cafés Candelas.
- Elena Murillo, directora de márketing e comunicación en Grupo Nortempo.
- Brandan Gómez, director de márketing de Quescrem.
- Adrián Salgado, director de márketing de Zelnova Zeltia.
Categoría Eventos
- Pablo Novoa, músico e produtor discográfico.
- Javier Becerra, periodista especializado en música en La Voz de Galicia
- Yolanda Barbeito, ex-presidenta de OPC Galicia.
- Lorena Rey, consultora e docente en márketing.